torek, 14. april 2009
produktivni prevoz / grow 'n drive
-
torek, 14. april 2009@15:58
(Ilja)
Objava se je preselila na drugo spletno mesto - KLIK / This post was mowed to another location - CLICK.
Naročite se na:
Objavi komentarje (Atom)
2 komentarja:
Naj bom tokrat "advocatus diaboli": ob zanimivih prednostih vidim seveda tudi slabosti. Najprej je embalaža zelo "bulky" in dodatno se vprašanje zaostri s pomislekom o uporabljeni modaliteti vračljivosti (če sploh). Sicer bo to predstavljalo za proizvod kar velik dodatni ogljikov odtis. Svežina je pomemben dejavnik, vendar bi v tem primeru raje zagovarjal diseminirano proizvodnjo, kjer bi se ponudnik omejil samo na vzgojo vcepka (inokulata) in ponudbo navodil, torej "know how-a" za laičnega gojitelja npr. na domačem balkonu ali v garaži.
V zadnjem času si veliko razbijam glavo s smiselnostjo proizvodnje hrane, ki jo je treba nato transportirati na nerazumne razdalje. Upam, da bo recesija malo oklestila tudi vsemogočnost trga za ponudbo eksotičnih živil in hranil.
Tudi meni se porajajo podobne misli. Proizvod je vsekakor zanimiv kot koncept - kakšna pa bo njegova uporaba v praksi pa bomo še videli. Kolikor mi je znano, avtorica koncepta trenutno še išče resnega investitorja in če ga bo dobila, si lahko obetamo kakšno pragmatično spremebo izdelka.
Transport na daljše razdalje 'ni kul'. Ne razumem, kako lahko pri nas v trgovini nabavimo 'eko' hrano iz npr. Argentine / Brzilije, ... Ali je hrana iz lokalne konvencionalne proizvodnje manj 'okolju prijazna' kot tista ki je pridelana po načelih ekološke pridelave na drugem koncu sveta?
Objavite komentar